.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قهرمانی چابک دوباره استاندار می شود ؟
قهرمانی چابک که پس از عدم تایید از سوی شورای نگهبان نتوانست وارد رقابت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گردد این روزها به عنوان گزینه اصلی استانداری...

شنیده ها  حکایت از بازگشت مهندس روح الله قهرمانی چابک به سکان هدایت استانداری یکی از استان های مطرح در سطح کشور را دارد.
به گزارش شمال نیوزمهندس روح اله قهرمانی چابک که پس از عدم تایید از سوی شورای نگهبان نتوانست وارد رقابت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گردد این روزها به عنوان گزینه اصلی استانداری تهران مطرح شده است. این رایزنی ها مدتی است آغاز شده و توسط برخی از نمایندگان  مجلس نهم استان گیلان نیز پیگیری می شود .

قهرمانی پیش از این تلاش فراوان نمود تا یکی از اعضای کابینه دولت دهم باشد .ولی برخی حرکات سیاسی او در استان مانع تحقق این آرزو شد .او زمانی تا یک قدمی وزارت نیرو نیز پیشروی کرد ولی به دلیل برخی موارد از صعود بازماند . اکنون او تلاش دارد تا خود را در نزدیکی کابینه  یعنی سکانداری پایتخت ببیند .امری که می تواند وی را دوباره تا دم درب دولت دهم رهنمون سازد.ا
اگر چه جابجایی استاندارن از سوی کابینه احمد ی نژاد این روزها با تغییر یکباره استانداران استان های خراسان شمالی و قم کلید خورده است اما همین مساله سبب  برخی انتقادات مردم و مسئولین این دو استان را نیز فراهم آورده است. در قم ، علما، مجمع نمایندگان و نیروهای حزب اللهی ها موضع گرفته و در خراسان شمالی نیز نمایندگان مجلس از این انتصاب گله مندند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا اینبار قهرمانی می تواند سکان استانداری استان تهران  را بدون هیچگونه حاشیه ایی در دست گیرد؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 11 تير 1391
چه اشکالی دارد,تغییر وجابجایی عملی مفید وسازنده هست,مثلا اعتراض میکنند دراین یکسال باقیمانده از دولت,تغییرات نباید انجام گیرد,این حرف درستی نیست ,یعنی درطی این یکسال کشور همچون آبی راکد باشد,تازه یکسال بیشتره ,چراکه تا دولت جدید پا بگیرد چندماهی دیگر طول میکشد, درثانی همین استانداران جدید منصوبی اگر کارنامه خوبی داشته باشند,شاید در دولت بعدی هم مورداستفاده قرارگیرند,مثل همین آقای طاهایی,که در دولت خاتمی معاون وزیر بودند.
از ساری 11 تير 1391
به نظر شما چرا شورای نگهبان یک نفر رو رد می کنه ؟
به دلیل مشکلات شخصی ؟ یا لکه های سیاه در بعضی زمینه ها ؟
چرا یک نفر که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می شه باید بشه استاندار این دولت به اصطلاح مکتبی ؟ چرا کسی که متهم به فساد مالی بود و اخیراً هم ثابت شد، باید در دولت بشه مسئول کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی ؟
چرا ؟
جریان چیست آقای احمدی نژاد ؟
آقای احمدی نژاد ما دیگه نمی تونیم سرمون رو بالا نگه داریم . این تقصیر خود شماست .
فقط و فقط خودت و نه دور و بری ها ...
شما هستی که به اونها میدون می دی
نا شناس 11 تير 1391
آزموده را آزمودن خطاست! حیف و میل های ایشان در دوران تصدی استانداری در گیلان بانضمام بررسی انتصابات مدیران نالایق انگشت نما شده است .
تهراني 11 تير 1391
قهرماني فرا جناحي است و منتسب به يك گروه سياسي نيست بنابر اين مي تواند در دولت بعدي هم به كار گرفته شود تنگ نظري بعضي ها مانع شد
قهرماني در گيلان بماند
نا شناس 11 تير 1391
این حرفا که قهرمانی را بابت فساد و ... رد صلاحیت کردن مزخرفی بیش نیست.خدا را شکر مردم به نامزدهای مستقل باقیمانده رای دادن
arash 11 تير 1391
اي كاش قهرماني دوباره استاندارگيلان مي شد.استانداري كه دربخش اجرايي ازهمه استانداران كشورمبرزتربودنه دربخش حرافي وسياسي بازي كه هرگز به پاي طاهايي وتمدن و...نخواهدرسيد.راستي توسعه هرجامعه منوط به نيروي انساني مجرب است ياحراف؟
نا شناس 11 تير 1391
لياقت مهندس قهرماني بيش از اينهاست ، پيشاپيش تبريك ميگم
نا شناس 11 تير 1391
ما منتظر مازندران هستيم .
نا شناس 11 تير 1391
فقط هادي ابراهيمي براي مازندران
عبدالله 11 تير 1391
ایشان فردی لایق هستند تنگ نظزیهای امثال اشکوریها که خود را اصول گرا می دانند مانع کار مدیران لایق میشود در ضمن اقای اشکوری وصول گرا هستند تا اصول گرا
نا شناس 11 تير 1391
جناب آقاي مهندس قهرماني استاندار توانايي بود که استان گيلان نظيرش را در گذشته نداشته و بعيد است در آيند نيز در سطح آن کسي را پيدا کند.
a 11 تير 1391
فقظ آقاب ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار درد مردم مازندران رو میفهمه چون خودش از یه خانواده زحمتکش روستاییه فقط هادی ابراهیمی
نا شناس 11 تير 1391
ما منتظریم که یک فرد با اخلاق و درد کشیده استاندار بشه ما منتطریم منم با برادر یا خواهر گرامی موافقم پرونده هادی ابراهیمی نشان از لیاقت و شخصیت ایشانه برای پست استانداری مازندران
عليرضا كاشاني 11 تير 1391
من اصفهاني هستم و از اقاي قهرماني اين را ميدانم كه از محبوب ترين سفراي ايران است. هم در مجامع سياسي كويت، هم بين مردم. دليل اينكه بعضي ها در استان خودش با او مخالفند چيست؟ در بين استانداران هم كه تقريبا همه ي ايران مي دانند يكي از بهترين ها بوده. حيف، كاش اصفهاني بود. كمي به خودتان بياييد. تاريخ شما را به تمسخر خواهد گرفت. امثال قهرماني ها هستند كه بي منت هر روز باعث سرافرازي نظام مي شوند با عملكرد مثبتشان. حتي با اينكه جفا ديده اند (رد صلاحيت). از خدا بترسيد. من و خيلي هاي دگر براي قهرماني و تمام دلسوزان كشور ارزوي موفقيت ميكنيم. در هر جايي كه هستند. و شما هر روز به عقب ماندن اون خطه ي سرسبز كشورمون كمك كنيد، با مانع تراشي براي ادم هاي بزرگ. و اين فقط خشم خدا و خلق خدا رو براي شما به ارمغان مياره. به خودتون بياين.
امیری 11 تير 1391
مهندس قهرمانی بهترین هست آفرین
ادریسی 11 تير 1391
مهندس قهرمانی مدیری است با استاندارد جهانی
م- باران پور 11 تير 1391
به دور از همه حرف ها اکثریت مردم گیلان ایشان را فردی موثر توانمند و به دور از سیاست می شناسند . عملکرد ایشان به نیکی هنوز زبان به زبان بین مردم گیلان می چرخد . جایی که سیاست جایی ندارد همه چیز ورود می کند ولی دهان مردم را نمی شود بست ./ م- بارانپور
سلیمی 11 تير 1391
چون قهرمانی مستقل هست بعضی تنگ نظرها در عذابند بهتر از او نداریم باور کنید.
اخوان 11 تير 1391
امان از عقب ماندگی فکری ! قهرمانی باید وزیر باشه. مدیر قابل و فهمیده وبا هوشی است.
نا شناس 11 تير 1391
همه ي مردم گيلان مهندس قهرماني رو دوست دارن. و اين علاقه بي سابقه است در اين وسعت. هر جا كه هستن موفق باشن.
نا شناس 11 تير 1391
گیلانی ها همیشه در خاطرشون استاندار محبوبشون هست. این هایی که از استاندار ما بد میگن جنسشون برای همه معلومه.
محمد علی تابت قدم 11 تير 1391
جانم فدای قهرمانی مرد بزرگ و با ادب و با کلاس با صورت خندان
محسن سترگی 11 تير 1391
اقای سردار قربانزاده فرد نسبتا بهتری هستند مبارک باشد برا گیلان
علیرضا 11 تير 1391

فقط غرب مازندران و استان سرافراز گیلان
نا شناس 11 تير 1391
با سلام بنده نيز به نوبه خود از انتخاب خوب رياست محترم جمهوري و وزير كشور تشكر ميكنم . مهندس قهرماني شايسته بهترينها مي باشد .
رضوی 11 تير 1391
اینهایی که به قهرمانی تهمت می زنند اگر قهرمانی را می شناختند عاشق مرام و هنر مدیریتش می شدند. البته اگر جنس شان خراب نباشد.
تقوی 11 تير 1391
رد صلاحیت امثال قهرمانی جفا به راستی و پاکی هست . آنهایی که برای مقاصد سیاسی این ظلم را به مردم کردند چوبش را می خورند.
نصرتی 11 تير 1391
پنجاه سال در دنیای سیاست تجربه اندوخته ام. اهل قم هستم. پیش بینی می کنم قهرمانی در آینده ای نه چندان دور رییس جمهور می شود. از خدا بخواهید که بمانیدو ببینید. قدر این بچه هامان بدانیم.
کاظمی 11 تير 1391
کسی که استاندار بوده و حالا هم سفیر کبیر هست و با خوش خلقی حقوق همه را رعایت می کند و حتی با مخالفانش هم مدارا می کند چرا بعضی ها ار حضورش در صحنه می ترسند؟ غیر از اینه که ریگی به کفش دارند ؟ قهرمانی نمو نه اصیل و د نیا دیده و فرزند هوشیار یک ملت است. مردم این را به خوبی پاس میدارند. همین کافیه .
سینا 11 تير 1391
بهترین استاندار بعد انقلاب در گیلان بوده.ارزون موفقیت برای ایشون دارم
ارین 11 تير 1391
سایه قهرمانی همیشه برای 4و5نفر در گیلان سنگینه برای همین به بیماری سندرم قهرمانی دست پیدا کردند هرجا اسمش میشنوند حتی اگر مربوط به گیلان نباشه ترس و وحشت از این فرزند شایسته گیلان فرا میگیردشون
نا شناس 11 تير 1391
قهرمانی فرزند پاک گیلان حق مردم گیلانه و باید به گیلان برگرده.ما قهرمانیه خودمونو میخایم.مهندس عزیز به گیلان خودت برگرد.
نا شناس 11 تير 1391
خدا وکیلی تو کشور چند تا قهرمانی داریم.جناب اقای رئیس جمهور خواهش میکنیم قهرمانی رو به گیلان برگردونید.مهندس عزیز بی صبرانه منتظر برگشتن شما هستیم.
علی 11 تير 1391
تاکسی برگشتی
نا شناس 12 تير 1391
متاسفانه بزرگ کردن افراد کوچک در این کشور به یک معضل تبدیل شده است. آقای قهرمانی با رانت آقای صوفی عضو حزب مشارکت و استاندار اسبق گیلان در دوره اصلاحات شروع به رشد غیرطبیعی در صحنه مدیزیتی کشور نمود و سپس در دولت اصول گرایان با رانت جریان ...به استانداری گیلان و سپس بدون هیچ گونه سابقه ایی به سفارت رسید. ایشان در همان دولت اصلاحات زمان استانداری آقای سلطانی فر به دلیل ناتوانی در اداره معاونت برنامه ریزی استانداری از صحنه سیاسی حذف شد. ولیکن متاسفانه درگیری اصول گران در دوره استانداری سرداری عبدالهی باعث نادیده گرفتن ناتوانی ایشان در دوره گذشت شد و مجددا از طریق دیگری توانست خودش را سردمدار اصول گران استان نشان دهد. خوشبختانه با تیز هوشی شورای نگهبان استان تمام برنامه هایش بهم ریخت.
n 12 تير 1391
وای به استانی که یک جوانی که معلوم نیست کی و کجا مدرک گرفته استاندارش شود
قلب اقا با این بی خردی ها به درد می اید خدا یک روز جواب این افرادی که یک شبه ره صد ساله را میروند میدهد
نا شناس 12 تير 1391
من معاون وزیرم. قبلا با مهندس قهرمانی کار کردم. او مدیری مسلط، با سواذ، کلاسیک، صبور و خویشتن دار است. بهتر از او ندیدم. ضمن اینکه در کار خیلی جدی است، بسیار مهربان است. باید بیش از اینها از او استفاده شود.
نا شناس 12 تير 1391
قهرمانی همیشه اصرار دارد که با منتقدین و مخالفین خودش ارتباط برقرار کند. میگوید مخالفین نباید نادیده گرفته شوند، بین دوستان و مخالفان باید تعادل ایجاد نمود. چند نفر داریم که اینطور بیندیشند؟
نا شناس 12 تير 1391
زهي خيال باطل مگر خواب استانداري ببينه
نا شناس 12 تير 1391
پست ات را مهندس تو كويت از ذست دادی ، چسبيدي به استانداري
سعید سعیدی 12 تير 1391
خدا وکیلی آقای قهرمانی آدم خوبییه ودر کارش استاد وخدمتگزار مردم حالا اگه بعضیا حسادت دارن و نمی خوان قوی تر از خودشونو ببینند یه مطلب واضح. حالا هر جا ایشان بهر عنوان انتخاب بشن خوش بحالشان قطعا خاطرات خوبی برای همه بجا خواهند گذاشت
گیلانی 12 تير 1391
زنده باد مهندس قهرمانی چابک، فرزند برومند گیلان.
فقط ایشان در حد وزیر است ،اون نماینده که داشت خودش می کشت تا قهرمانی بره باید یک روز جواب بده!
یعقوبی 12 تير 1391
آقای چند سطر بالاتر > اگر قلب آقا دردی داشته باشه از امثال شماست که چون برای شما معلم نیست با بی تقوایی به دیگران دروغ می بندی! دین را هزینه خودتان نکنید. بخودتان زحمت بدهید تحقیق کنید.
حسینی 12 تير 1391
ملاک خوب یا بد بودن یک مدیر مردم هستند. بیایید گیلان ببینید مردم چطور قهرمانی رو میخواند. محبوبیت ایشان بی سابفه است. تاکنون نظیرش نه تنها در گیلان بلکه در همه ایران هم دیده نشده است.
نا شناس 12 تير 1391
دوست عزيزي كه نوشتند واي به استاني كه جواني كه معلوم نيست كجا مدرك گرفتند، اگر منظورتان مهندس قهرماني است ايشان كه فارغ التحصيل امريكا هستند و سي سال است پست هاي مملكتي دارند. دعاي خير ما مردم گيلان كه بدرقه ي راهشان است، هرجا كه هستند. ايشان يكي از بهترين مديران كشور است، بدون شك.
فرهادی 12 تير 1391
استانداری برای قهرمانی کمه. درست مثل نهنگی که انداخته باشندش توی حوض. چرا قدر خودمان و سرمایه هامونو نمی دونیم.
یعقوبی 12 تير 1391
آقای چند سطر بالاتر > اگر قلب آقا دردی داشته باشه از امثال شماست که چون برای شما معلوم نیست با بی تقوایی به دیگران دروغ می بندی! دین را هزینه خودتان نکنید. بخودتان زحمت بدهید تحقیق کنید.
ناظمی 13 تير 1391
کی گفته مهندس قهرمانی پستش رو در کویت از دست داده!!! همه حرف هاتان همین طوری دروغ هست. راحت گتاه می کنید!
بابایی 13 تير 1391
خیلی جاه ها آدم های کوچک الکی بزرگ شده اند درست همان هایی که شماها سنگ شان رابه سینه می زنید. سوابق قهرمانی رو ببینبد تا با ما هم عقیده شوید که باید ار امثال قهرمانی بیشتر کار کشید. کار را و مردم را می فهمد. خوش فکر و خوش فطرت است. هر جا که بود نظر عموم همین بود. البته خودتون هم اینو میدونید.ولی مشکل شما چیز دیگریست. کیه که ندونه.
نا شناس 13 تير 1391
دوستی که نوشتی مهندس قهرمانی با رانت اومده. به خودت زحمت بده برو سوابق اجرایی مهندس قهرمانی رو بخون. یه سرچ بکنی می تونی. بعد ببین چند نفر مثل ایشان بوده اند که پله پله مدارج رو طی کرده باشند. تقوا و انسانیت هم خوب چیزیه. اتفاقا چیزی که در این کشور معضله بی تقوایی در مورد آدم های بزرگه. زنده باد مهندس عزیز. خدا خیرش بده، که به خلق خدا خیر رسوند.
نا شناس 13 تير 1391
قهرمانی اگر آدم درستی بود استاندار گیلان باقی می ماند ولی زد و بند و پشت پرده زیاد داشت و زیادی خوش خیال بود مگه تهران قحط الرجال است که قهرمانی استاندار تهران بزرگ شود
نا شناس 14 تير 1391
قهرمانی در آزادمردی و شجاعت وهمچنین در مدیریت،سرآمد افراد بزدل و ترسو و ناجوانمردی است که خود را در پوشش و نقاب دین مخفی نموده اند. قهرمانی ریش خود را به اندازه معرفت خود دراز میکند. نه اینکه امروزه فراوانند افرادیکه ریش شان بلندتر از عقل شان است.
علوی 14 تير 1391
اگر بتعداد انگشتان دو دست مثل قهرمانی آدم پاک و رو راست در کشورمان داشتیم وضع ما خیلی بهتر از این بود. بنظر خیلی حسود هستی . استانداری تهران برای قهرمانی کم است خیلی حرص نخور. او همین حالا سفیر کبیر است.
دارابی 14 تير 1391
شما که نوشتی...اگر عقلت قد میداد میدونستی که قهرمانی از بیشتر اعضای کابینه قوی تر و کار آمد تر هست . اینو همه می دونند.
کوچصفهانی 14 تير 1391
حسادت و زیرپا خالی کردن گیلانیها باعث عقب ماندگی گیلان شده . قهرمانی انسانی با شخصیت و مدیر و لایق هست حق او وزارت هست درود بر این گیل مرد او محبوب دلسوزان و روشنفکران گیلان هست خدا حفظش کند . کوچصفهانی
محمد 14 تير 1391
چه اشکالي داره اصلاکشورما به توليد کالا درسال توليدملي تبديل کنيم به توليدمديران ناتوان که هرهفته تغيرکنندمملکت که ملک طلق کسي نيست ،به درک که جوانان بيکارندبه درک که استاندارما فقط درجلسات شرکت مي کنه وهيچ کارمفيدي ازدستش برنمي آيد وي براي حفظ سمت خوددرپشت سراين حاج آقا وآن حاج آقا شرکت مي کنه تا دل آنها رابدست بياره اينکه کاربزرگي دراستان انجام بگيره وظيفه اون نيست.جانان چشمشان کورباد براي خودشان کارپيداکنند.بانک ها وام نمي دهند به درک مگه بقيه وام گرفتن ماشين آخرين سيستم زيرپايشنه پدرآورده پسرداره مي خوره........
غلامی 14 تير 1391
از مسولینی که هم اجرایی هم فرهنگی هم مردمی و هم دارای سوابق عالی کاری و تحصیلی هست قهرمانی است. او استفاده ابزاری از دین نمی کندو تکیه به هیچ جناحی وگروهی نداردوفقط بخاطر شایستگی اش همه دولتها از خدمات او استفاده کرده اند. اگر قهرمانی وابسته به جریانی می شد تاحالاچند بار وزیر شده بود. من که او را ازسی سال پیش میشناسم روی این حرفم قسم می خورم.
عمار 15 تير 1391
واقعا برای کسانی که سنگ آقای ابراهیمی رو برای استانداری مازندران به سینه میزنن متاسفم
هر چند حتما قول پستی چیزی گرفتن که تو قسمت نظرات یه مقاله اینطور به تکاپو افتادن
jتیمی 16 تير 1391
انصافا هر کسی قهرمانی را میشناسه هوادارش میشه.مگر اینکه نشناسنش و یا .... و از حق نگذریم قابلیت هاش خیلی بالا هست. خیلی هم مستقل و قاطع هست. حق او وکشور این بود که از امثال او در پستهای سنگین تر و مهمتر کار بکشند اما افسوس ... البته من یک وزارت کشوری ام.گیلانی هم نیستم. اتفاقا اصالتا از مازندران سر سبزو گل سر سبد استان های کشور هستم.
محمد علوی 16 تير 1391
عشق فقط هادی ابراهیمی نیروی جوان و پا به کاره استان لاله خیز مازندران
نا شناس 8 مهر 1391
خداکنه قهرمانی بیاد.اگه کاندید بشه من بهش رای میدم.تاچشم حسوداکوربشه.
قدیری ازواجارگاه 17 مرداد 1395
درودسپاس براستاندار گیلان،

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.